.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
3 گل ملوان امتیاز نداشت/سپاهان در صدر

ایسنا: در ادامه هفته بيست و نهم ليگ برتر فوتبال، عصر امروز (شنبه) سه ديدار همزمان از ساعت 17 برگزار شد كه در مهم ترين بازي، تيم صدرنشين سپاهان در خانه ملوان و در ديداري كه 7 گل داشت، به يك پيروزي ارزشمند دست يافت.

در اين بازي زيبا كه در هواي مه آلود انزلي انجام مي‌شد، سپاهاني‌ها بازي را توفاني آغاز كردند و در همان بيست دقيقه ابتدايي بازي به سه گل دست يافتند. جانواريو (2)، سيدصالحي(10) و برونو سزار(18) گل‌هاي زردپوشان رابه ثمر رساندند تا كار براي ملوان در ادامه بازي خيلي سخت شود. با اين حال ملوان كه از حمايت هواداران خود برخوردار بود بعد از خوردن سه گل نااميد نشد و در عين ناباوري در همان نيمه نخست هرسه گل خورده را جبران كرد. محمد نزهتي (25 و 39) و احمد آهي(42) زننده گل‌هاي ملوان بودند تا ميزبان به پيروزي در اين بازي اميدوار شود.

در نيمه دوم اين سپاهان بود كه بازهم بازي را بهتر آغاز كرد و با شوت زيباي اميد ابراهيمي(47) بار ديگر از حريف پيش افتاد. ملوان اما با وجود حمله‌هاي زياد نتوانست اين گل را جبران كند تا بازي با نتيجه 4 بر 3 به سود تيم اصفهاني تمام شود.

شاگردان كرانچار با برد 58 امتيازي شدند تا همچنان در صدر جدول باقي بمانند. ملوان نيز با 34 امتياز در رده دوازدهم باقي ماند.

در ديگر بازي امروز شاهين قعر جدولي با يك گل ميهمانش نفت تهران را شكست داد. مرتضي عزيزمحمدي(51) تك گل تيم بحران‌زده بوشهري را به ثمر رساند كه در اين بازي سرمربي خود حميد درخشان را هم روي نيمكت نداشت. شاهين با اين پيروزي 31 امتيازي شد اما همچنان در رده شانزدهم جدول باقي ماند. نفت نيز با 44 امتياز در رده پنجم است.

همچنين صباي قم در خانه ميزبان نفت آبادان بود كه اين بازي با نتيجه دو بر دو به پايان رسيد. شاگردان عبدالله ويسي كه براي كسب سهميه آسيايي تلاش مي‌كنند در اين بازي دو بر دو متوقف شد. رضا خالقي فر(9) حامد سرلك(52) براي تيم آباداني گل زدند و محسن بيات (60) و رضا عنايتي( 5+90) گل‌هاي صبا را به ثمر رساندند.

صبا با 46 امتياز در رده چهارم جدول ماند و نفت آبادان هم با 38 امتياز به رده نهم صعود كرد.

فردا سه ديدار پاياني اين هفته برگزار مي‌شود كه برنامه آن بدين شرح است:

يكشنبه 20 فروردين

ذوب‌آهن - شهرداري تبريز ، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان، ساعت 15:30

مس سرچشمه - استقلال ، ورزشگاه باهنر كرمان، ، ساعت16:30

پرسپوليس - داماش، ورزشگاه آزادي، ، ساعت 19


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.